Pappa slog mig!

 
Pappa slog mig!... I schack :( men det hade jag redan föruspott. Så nu är jag som ja sa nere på korden igen. Men det var mer jämt när pappa blev av med sin dam i början. Då var jag sååå nära att vinna! 
 
just nu sitter ja med familden igen och har fiesta innan maten. Den italienska mate igår var god och hoppas att denna dagens mat är lika god :) antagligen är den det.  Har ingen aning om vilken del av världen mate kommer ifrån idag ;) men det blir säkert gott och bra :). Och till slutet av måltiden tar ja o syrran säkert o provar alla efterrätter som finns för dagen. Det har blivit lite som en trdition för oss nu. Igår åt jag en orange tårt grej som smaka värre än avlopp!!! Seriöst den var sååååå himla äcklig. Har nog aldrig ätit något äckligare!... Eller kanske en efterrätt som jag åt idag var äckligare eller kanska att den igår var äckligare... :S den som jag åt idag smaka iaf konlaja! Så om ni är i Grekland/Kreta ät INTE oranga tårt efterrätts grejer! 
 
Ha de bra :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0