Lite inaktiv på bloggen

Ledsen för att jag lägger till samma bild på varje inlägg men det går inte att ladda över nån annan bild :S o sry för att jag är så inaktiv på bloggen nu. Dålig ursäkt men ibland går det inte att skriva inlägg, tex som igår funka det inte... :( men försöker ta i kapp det så mycket som möjligt. Så nu kan jag berätta att det åska igår! Det var jätte coolt med blixtarna som lyste upp hinlen :) jag försökte att ta kort men det blev inga bra. Men som sagt va så kan jag inte kadda över några bilder nu så kag gör det när jag anländer hem. Vi såg också katten vid polen igår. Det har blivit lite som en vana. När man inte ser den har det börjat att kännas som om det är något som saknas... undra hur det kommer att kännas när ja kommer hem då...
mer än det hände inte igår förrtom att hela familjen va ute och sprang. Jag sprang runt 4-5 km :) det var jääätte sköönt! Vi sprang lite här och var runt området och så. Jag tänkte på att det finns väldigt olika växter här och att trafik reglerna är helt annorlunda. Här kan bara bilarna stanna mär dem vill verkar det som tex :S ja det va lite läskigt men samtidit spännande :) hadetbra nu! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0