Hemma från Kreta

Hej nu har jag kommit hem från Kreta. Och jo, jag kompå att jag inte hade skrivit vilket hotell jag bodde på utan bara hur bra det var =S men hotellet jag bodde på hette...
och förresten sängarna var inte sköna...
 
På kvällen igår fick vi se äkta grekisk dans och äta grekisk mat. Alltså temat för igår på hotellet var Grekland så klart =) all mat (nästan) var god och det va roligt att höra grekisk -dans och -musik. 
 
Nu idag har jag hitils bara checkat ut från ett hotell, åkt bil, buss och flyg bortsett packning, borsta tänderna, ätit och alla dem standard grejerna. 
 
Men som sagt va så är jag hemma nu. "Borta bra men hemma bäst" som Kent Agent brukar säga. Lite så känner jag just nu. Men tankarna på skolan och läxor har krypit upp i mitt huvud =S roligt... nooooot! Men det var skönt så länge det vara =) 
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Har packat upp min väska och försökt ta reda på om det var någon träning idag men det verkar inte så... eller jag får inte tag på nån så den delen går ju sådär... 
 
Testade att ladda upp bilderna nu men det funkar ju inte!!! jag får försöka lite senare... sry!!! men jag kommer att lägga upp dem så snart jag har fixat vad det nu e som behöver fixas för att det ska funka. 
 
ha de bra så hörs vi =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0