EfterMaten

Hej nu har jag ätit men jag vet fortfarande inte vilket värds tema det Var på maten idag... Antar väl att jag inte är så där väldigt kultireserad, eller vad det heter, för att lista ut det heller...
 
Nu sitter jag själ i en hörnsoffa på hotellet. Det ända ställe där det är bra teckning. Och det faktummet gör att jag undrar vrf det inte är några andra här... Hallå tonåringar var e ni... I och för sig finns det inte jätte många i just min ålder här. Dem flesta är yngre eller äldre. Men det kan va skönt att ha en hel soffa för sig själv också antar jag. 
 
Det med halloween förresten. Jag vet inte om det var idag eller om det är på lördag... Vissa säger att det är idag men andra säger att det är på lördag. Det kanska är så att en av dagarna är då USA-borna brukar fira och den andra dagen ör när vi i Sverige brukar fira det, dvs på alla helgonsdag. Seee lite kultoriserad är ja iaf :) 
 
dagens: gumman till sin gubbe;
- Varför har dagens tånåringar alltid med sig penna och papper nu flr tiden?
- Jo det är för att om dem inte har täcknig så att dem inte kan kolla facebook ska dem kunna måla en. :)
 
ha det bra nu! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0