Katter vid polen

Hoj. Nu sitter jag med familjen vid polbaren. 
 
Tidigare idag när jag skulle gå till polen efter lunch för att lämna lite saker märker jag att det ligger en katt under soltolen som jag hade! Det är inte så att jag är rädd för katter men när man skulle lägga sig i solstolen och märker att det är en katt som ligger där, ja då blev det lite läskigt... =S Men katten var jätte söt och när jag flyttade solstolen flyttade katten vidare till nån´ annans solstol. Antagligen söskte den bara efter nån´ stans där det var skugga... men endå! under en solstol... =S
 
Nu sitter jag i en säng och skriver ett inlägg till bloggen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska berätta mer. Det man gör är inte särskilt mycket. Man orkar inte liksom.
 
Det var runt 30 grader här under dagen och nu är det runt 20. Härlig med värme =). Men för att vara ärlig så längtar jag till sportlovet då man åker skidor/snowboard. Jag är inte en tjej som längtar efter sommaren när det är vinter och jag tycker inte att sommaren är den bästa tiden på året. Faktum är att jag nog som mest trivs när det är vinter. Iaf när man är i skidbacken och ska åka ner. Oftast iaf. ;-) För när det är sommar så orkar man ju inte göra något. Man barbadar och läser typ. Och det blir vääldigt långtråkigt efter 1 dag! Om det är nån som har några tips om vad man kan göra vid polen så får ni gärna kommentera! =).
 
Jupp nu har jag slut på info om vad jag har gjort idag eftersom att jag somsagt va inte har gjort mycket. För hoppningsvis går dem andra familjemedlemmarna på att göra något imon, men jag får se.
 
Just nu kan jag inte ladda upp några nya bilder men jag kommer att lägga upp dem så fort jag kan!
 
Ha det bra så hörs vi! =)
 
Dagens (jag vet inte om jag haft denna förrut men iaf så får ni den igen nu.)
om inte du skulle vara du så skulle inte du vara lik dig själv.
 
här är en till ifo jag redan haft den.
- Nämen vad snygg jag var idag.
- Haha, dagens skämt!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0