Haloween mys med en kompis

Hoj nu är ja med en kompis o kollar på HighSchoolMusical. Jo vet lite barnsligt kanske men jaja... Iaf så kollar jag på det med 3 skålar godis och muggar framför mig. Nej allt e inte mitt -som tur är. =S 
 
Va i kyrkan idag o börja tänka på en grej. Man pratar alltid om gud som en man! Vrf? vrf inte en kvinna, vrf inte som en ande eler nåt annat. om jag ska säga vad jag tycker så tror jag inte på honom/henne på det sättet. Jag säger inte att det är fel om man gör det, säger bara att det inte är så jag ser det.
 
Till nåt annat så har jag varit på 421 idag och köpt 3 st par byxor. Kan lägga upp lite bilder senare... ja vet att jag inte har laggt upp bilder på länge men min dator krånglar så jag kan bara använda bilder som redan finns på datorn.  Men så fort jag kan det så ska jag göra det. Ska testa en ny grej som kanske funkar men kanske inte. Hoppas på att det gör det men vet inte. 
 
Det har kommit förbi några bus-eller-godisare. Dem var ganska utklädda...
 
Båda mina syrror var på fest o här sitter jag framför tv:n... rooligt... men jo faktiskt. Ganska skönt i och med att ja har varit ute och rest ganska mycket ;-) Nu har jag inte mkt mer att berätta så synes!
 
coolt träd med mååååånga rötter! =)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0