Tidig morgon och obligatorisk konfirmations grej

Hej idag vakna ja vid 7.10. Och nu kollar jag halvt på Polisskolan 3.
 
Resten av dagen ska jag ängna till att gå på nån obligatorisk konfirmations grej. Typ gå på en gudtjänst. Om jag ska vara riktigt ärlig så vet jag inte riktigt om jag ångrar mig att ta konfirmation. Jag kan ju ångra mig om jag vill men jag vill ju åka och segla men vad är konfirmation då? Jag vet inte ens hela innebörden. På min kusins konfirmation sa dem att det var en tid då dem skulle avgöra om dem trodde på gud eller i vilken form han va eller nåt. För mig låter det konstigt och inte på samma gång... min hjärna slits i två bitar!!! eller vänta jag har ingen så de lungt ;-) nej men seriöst den gör verkligen det. Antingen så hoppar jag av eller inte... Jag har redan tänkt på det ett tag och just nu ser det ut som att jag ska testa ett tag till och se hur det blir.  
 
Efter konfirmations grejen ska jag åka hem och göra läxor. Kanske åka till 421 nån gång under dagen med en kompis eller två men jag får se. Annars behöver jag städa rummet m.m. Och av resten som blir kvar vet jag inte vad som ska hände... eler om det blir nån resten. Jag brukar jobba långsamt typ. 
 
HaDetBra. =)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0