lägger ner bloggen

HEJ alla som kanske sitter med en dator framför sig om inte en mobil eller nåt. Nu har jag precis ätit lite mat efter att ha kommit hem efter första skoldan. Det var faktiskt bättre än jag trodde att det skulle vara. Sen ska jag träna lite och så men ja... ha det bra!
 
Och jo förresten. Nu ska jag inte använda denna isdan som blogg längre. Antagligen som ingeting men jag får se lite... kanske kommer det upp något men lite osanolikt. Anledningen till att jag lägger ner bloggen är för att jag känner att jag inte har den tiden som behövs för att driva en bra blogg. Men för att ge mig själv en komplimang så måste jag säga att jag känner mig själv ganska ra då jag skrev i något av mina tidigare inlägg att jag antaglien kommer att lägga ner bloggen efter nån´ vecka. Så nu hejdå. antagligen för gott.   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0